Klaar voor Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ludy en Gilbert Schellart - WaarBenJij.nu Klaar voor Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ludy en Gilbert Schellart - WaarBenJij.nu

Klaar voor Nieuw Zeeland

Door: ludyengilbert

Blijf op de hoogte en volg Ludy en Gilbert

04 Februari 2012 | Nederland, Roosendaal

Hallo allemaal,

Lisette is vanochtend op de bus gezet voor haar wintersportvakantie, onze koffers zijn gepakt en de winterjassen zijn opgeborgen (!) en hoewel nog geregeld een controle zal plaatsvinden of alle reisbenodigdheden daadwerkelijk zijn ingepakt zijn wij er klaar voor. Klaar voor een lange vliegreis die het begin zal markeren van de aanstaande kennismaking met een land dat met zijn gletsjers, vulkanen, fjorden en geisers al menig bezoeker heeft bekoord. Een rondreis van vijf weken door Aotearoa, land van de lange witte wolk, zoals de oorspronkelijke bewoners Nieuw Zeeland hebben genoemd staat voor de deur. Wij zijn benieuwd naar de verhalen van de Maori’s, welke indruk Middenaarde uit de “Lord of the Rings” op ons zal hebben en nog veel meer. Wij zullen jullie via dit medium op de hoogte houden van onze trip en die lange vliegreis…..ach je moet er wat voor over hebben om in verre oorden te kunnen genieten van een wereld die zoveel anders lijkt te zijn dan de onze.

Ludy en Gilbert

• 04 Februari 2012 - 12:15

Guust:

Fijne reis,ik ga jullie zeker volgen...

• 04 Februari 2012 - 12:18

Ruud En Esther:

Fijn dat alles al is ingepakt!
    Wij komen vanavond nog even gezellig een hapje eten en jullie veel plezier toewensen uiteraard.
    groetjes!

• 04 Februari 2012 - 12:50

Betty:

Dat is goed gepland,en wij blijven in de kou achter! Volgende week vertrekken Chantal,Martijn en Tess ook naar australie; zij zijn net op tijd, vorige week, verhuisd! Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen, een hele goede reis en lekker genieten! Groetjes van ons!!!!

• 04 Februari 2012 - 13:23

Rob En Hermien:

Heel veel plezier; het gaat vast een fantastische reis worden !

• 04 Februari 2012 - 13:25

Ad En Wil Veraart:

Ludy en Gilbert,
    Een hele goede reis.
    Wij kijken nu al uit naar de geweldige reisverslagen van Gibert.
    Die zijn zo mooi en goed dat het net is alsof je zelf op reis bent.
    Veel plezier en avontuur.

Groetjes,

Ad en Wil.

• 04 Februari 2012 - 14:27

Jan Colijn:

Ludy en Gilbert,

Een goede reis gewenst en uiteraard alvast een ontzettend leuke en fijne tijd aan de andere kant van de wereld. Geniet en heel veel plezier.

Jan Colijn

• 04 Februari 2012 - 14:39

Henny En Tony:

Een bijzonder fijne vakantie toegewenst. Geniet er van!

• 04 Februari 2012 - 15:42

Sjaak:

Fijne vakantie, veel plezier en houdt ons op de hoogte.

• 04 Februari 2012 - 17:26

Anja:

Goh, ik wilde juist langskomen volgende week.... Nou ja, hoe dan ook: HAVE FUN!!!!! Enneh, ik neem de elfstedentocht wel op voor jullie
    xxx

• 04 Februari 2012 - 18:36

Wolf En Sylvia:

Heel veel plezier 'down under'. Wiuj zijn benieuwd naar de verhalen.

• 04 Februari 2012 - 21:42

Tets :

Heel veel plezier , lekker genieten en uitrusten . Jullie verdienen het , lieve groet Tets

• 04 Februari 2012 - 21:53

Carla En Frank:

Hoi Ludy en Gilbert, na hard werken volgt nu een dikke beloning. Geniet van jullie prachtige reis en maak er weer een mooie reportage van die wij vanuit hier met plezier zullen volgen. Wij wensen jullie een prachtige reis en reizen een beetje mee.

• 05 Februari 2012 - 10:21

Hans:

Hi Ludy en Gilbert
    Een goede reis toegewenst met heel veel plezier en onvergetekijke belevenissen.

• 05 Februari 2012 - 11:32

Gladys:

Een fijne reis en dat de prachtige natuur jullie niet alleen zal verrassen, maar zal overweldigen.

• 05 Februari 2012 - 11:42

Annelies:

heel heel heel veel plezier.....geniet!!!
    Wij doorstaan hier de kou wel....

• 05 Februari 2012 - 11:59

Margreet L.:

Hoi Ludy en Gilbert Een heel fijne reis toegewenst en op afstand zal ik jullie reis volgen en meegenieten van jullie trip. Heerlijk om de winterjassen achter te kunnen laten, hoewel de sneeuw en de vorst wel weer erg mooi zijn. Veel plezier

• 05 Februari 2012 - 14:49

Roswitha En Jan:

We wensen jullie een heel gezellige en fijne vakantie. We zullen wel volgen hoe het staat met alle belevenissen.

• 05 Februari 2012 - 21:57

Peter En Hennieta:

Heeeel veel plezier daar en geniet ervan !!! Dikke kus XX

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Land van de lange witte wolk

07 Maart 2012

Haera ra

05 Maart 2012

Weather bomb en wat geschiedenis...

02 Maart 2012

Hoge bomen en...

01 Maart 2012

Het raam kan wel dicht...

28 Februari 2012

In de ban van de ring
Ludy en Gilbert

Hallo allemaal, Over twee nachten staat ons een ellenlange vliegreis te wachten, maar dat moet je er voor over hebben om in verre oorden cultuur en ontspanning te kunnen opsnuiven. Na tussenstops in Kuala Lumpur en Auckland begint dan in Christchurch onze rondreis door Nieuw Zeeland. We zijn zeer benieuwd wat dit land "van de lange witte wolk" ons zal brengen. Met veel plezier zullen wij jullie deelgenoot maken van onze belevenissen. Hartelijke groet, Ludy en Gilbert

Actief sinds 03 Feb. 2012